donderdag 3 november 2016

Seaworld

Hoi, vandaag donderdag 3 november zijn we rustig opgestaan en op ons gemakkie de planning maar ff gemaakt. Doel vandaag Seaworld in Orlando, daar hebben we de kaarten voor net zoals Bush Gardens in Tampa. Ik ga deze keer geen uitgebreid verhaal meer opschrijven want de foto 's zeggen genoeg. Ik post nog wel een paar foto' s van de villa en nog van de kikker die we vanochtend op de dorpel van de auto zagen zitten. Het beest sprong bij het verwijderen nog tegen de borst van Rita. Iets anders dan een kakkerlak deze keer. Ook heb we de kale pinguïn met wetsuit nog gezien en op de foto gekregen. Ik zal her en der nog wat filmpjes op mijn Facebook zetten.









We hebben een mooie dag gehad en hebben vanavond bij Applebees gegeten. Rita aan een 6 oz Sirloin en ik aan de zalm. Prima te eten allemaal. Nu nog een biertje en morgen maar zien wat we gaan ondernemen.

Groet Erik & Rita.






















1 opmerking:

  1. prachtige foto's weer. En applebees ,ik kan niet wachten. heerlijk eten daar.

    BeantwoordenVerwijderen