vrijdag 18 november 2016

Op weg naar huis / ARUBA.

Hoi, we zijn er, Arubaanse tijd om 20.50 zijn we geland! Fijn dat we er weer zijn! de warmte sloeg als een welkomstdeken om ons heen....lekker!

Maar eerst nog maar ff een update van vandaag...we waren vanochtend behoorlijk op tijd op. Allebei slecht geslapen...bed was niet al te best...en dat viel dus een beetje tegen voor een 4 sterren hotel. Maar goed we hebben ons er wel doorheen geslagen. We moesten er vandaag uiterlijk om 11 uur uit...maar dat werd dus eerder. Rita is met de koffers mooi buiten in de zon in het zitje gaan zitten terwijl ik 750 meters moest zien te overbruggen naar de Parkeergarage. Wij zaten op 17th street en ik moest naar de 20. Maar goed zonder verdwalen kwam ik er.....de $20 afgetikt en Rita weer opgepikt. Koffers en de tassen in de auto, maar wat nu?...te vroeg om het vliegveld aan te doen...als je pas om 16.30 gaat vliegen....wat doe je dan....juist ...een winkel bezoeken.

Nu beschik ik over een voortuitziende blik en had ik alvast op mijn telefoon een Mall in de buurt opgezocht. Ik kwam uit bij de Aventura Mall...op pakweg een half uur rijden vanaf het hotel....dezelfde tijd waren we ook kwijt vanaf de Mall naar de airport. Dus mooi te doen. De Mall is eentje met vele dure merken....dat kon je ook wel zien aan de autos die voor kwamen rijden. Ik heb nog ff een Lamborghini bewonderd.....heb maar besloten dat dit mijn volgende speeltje word....



Voor Rita hebben we voor haar verjaardag aanstaande zondag nog een kadootje uitgezocht...een vrij speciale armband..is ze erg blij mee. Ik wilde ook nog een kadootje voor mezelf bij de Ferrari Store halen maar dat was net iets boven budget vandaag....niet alles kan....




Na enige tijd werd het tijd om de richting van het vliegveld op te gaan. Na eerst nog weer eens verkeerd te zijn gereden....Sorry TomTom ...jij kon er niets aan doen...toch uiteindelijk bij Alamo terecht gekomen om de auto weer in te leveren. Tis elke keer weer een drukte van belang...ze moeten toch immens veel auto's bij de weg  hebben...ik kreeg mijn bonnetje en we hebben wel 2268 miles afgelegd = 3649 km. Mooi resultaat voor $ 120 aan benzine.

De rest is niet zo interessant om te vertellen...je checkt in en gaat richting de gate en je mag weer door de controles heen. Daarna afwachten tot je kunt gaan boarden. Vliegtuig had vertraging...er waren zelfs twee machines van SLM deze keer....eentje had een technisch probleem....dus vandaar iets later weg...



Na 2,5 uur landen we op Aruba en waren we weer thuis. Controles gaan nu geautomatiseerd en we konden elektronisch door een poort....mooi en snel. Huis was snel gevonden en prima in orde!. Nog ff snel met de auto ( die stond al klaar voor de deur) naar Cheng gereden om wat boodschappen te halen. Wat water , bier en wat andere kleine dingen om de eerste uurtjes door te komen. Morgen in alle rust de rest...

Nu zo naar bed....zijn er wel aan toe...tot het volgende verslag , Erik & Rita.



2 opmerkingen:

  1. Lamborghini voor door de week en de Ferrari voor het weekend. of gewoon leuk voor er bij :-) Veel plezier op Aruba.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou die 2 verslagen doorworstelen Erik valt wel mee hoor leest lekker weg.Heerlijk nu jullie weer op Aruba daar weer verder genieten,wat je zegt een warme deken wij zijn net terug van Bonaire daar ook een vochtige en warme deken hihiii.Wens jullie een heerlijke tijd daar.

    Groetjes van Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen