vrijdag 4 november 2016

Bush Gardens , Tampa.

Hoi, vanochtend na een klein ontbijtje en koffie onze planning voor vandaag gemaakt. Doel vandaag Bush Gardens in Tampa. Iets meer dan een uur rijden maar wat is een uur en afstanden zijn er om overbrugd te worden. Dat wil met de Nissan Roque vrij goed en relaxed. Voor de benzine hoef je het niet te laten gisteren er voor $ 20  in gegooid ( 207,9 per gallon). Lekker tanken zo!.

Bush Gardens was dankzij onze vriend Tom Tom snel gevonden en we konden na vertoon van onze tickets de parkeerplaats op, we hebben inclusief parkeren en dat bespaarde vandaag ook weer $ 20. Bij de ingang van het park word je sinds dit jaar gecontroleerd, tassen worden aan een inspectie onderworpen en ook moet je zo goed als het kan door de detectiepoort heen. Alles voor de veiligheid en dreiging van aanslagen en dergelijke.



Het park kwamen we verder weer in met het scannen van ons kaartje en het geven van een vingerafdruk. Doorgeven van kaarten of verkopen is dus niet meer mogelijk. Leve het digitale tijdperk.

Het park is prachtig het is een combinatie van dierentuin en zeg maar Walibi Flevo. Waarbij er een paar hele grote achtbanen/ rollercoasters zijn te vinden. De enige waar ik me vandaag aan gewaagd heb was de Cheetah Hunt, die had ik vorig jaar met Sharon ook gedaan en deze gaat maar een keer over de kop. Ik was vergeten hoe erg hij ook alweer was...ik had het niet te breed in dat ding. De foto die van me gemaakt was sprak boekdelen/ ik heb hem maar niet gekocht.

In het park hebben we vele dieren gezien en uiteraard weer veel foto' s gemaakt. Ik verwijs maar naar  een gedeelte daarvan. De Silverback was wel indrukwekkend deze keek af en toe erg intimiderend mijn kant op en ik had zelf de indruk dat deze me voor gek verklaarde......

 













We zijn zo tegen de klok van vieren terug gegaan en naar Orlando gereden. Daar een premium outlet bezocht waar we nog ff een hapje in de foodcourt zijn wezen eten. Verder was er weinig van onze gading bij/ te duur. We hebben andere plekken waar we misschien nog wat goedkoper kunnen slagen.

Tegen de klok van negen waren we weer bij de villa, moe en voldaan van deze mooie dag een afzakkertje nemen en op naar de dag van morgen.

Tot zover maar weer , groet Erik & Rita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten