donderdag 1 december 2016

Mangel Halto

Hoi, vandaag maar even op weg naar een ander leuk strandje, Mangel Halto, beschikt over mooi water en  Cabana's om af en toe onder te schuilen. Wat wil een mens nog meer. Ik had mijn snorkel meegenomen want je kan er leuk snorkelen en vooral tegen het rif aan zwemmen mooi gekleurde vissen. Maar dan moet je wel waterschoenen meenemen. Er liggen nogal wat stenen en daar wil je liever niet met je blote voeten op gaan staan. Ondanks alles heb ik toch nog wel wat vissen kunnen spotten.






Deze plek is verder ook geliefd bij duikers. Regelmatig zie je mensen vanaf deze plek hun duik maken. Wij kunnen dat niet en ik heb voornamelijk last van mijn oren. Dat gebeurd al als ik twee meter met de snorkel op naar beneden probeer te duiken.

We hebben geruime tijd in en uit de zon gezeten. Mooi tegen een uur of drie maar weer richting huis gegaan. Je bent nog wel even onderweg voordat je thuis bent. Je staat regelmatig stil of langzaamaan te rijden. Vooral bij de scholen is het laden van de kinderen weer begonnen. Men geeft elkaar verder weinig de ruimte om vanuit de zijstraten in te voegen. Hadden ze vandaag mazzel wij weten wel wat ritsen is....misschien moeten ze hier op het eiland maar eens een voorlichtingscampagne voeren.





Maar goed na meer als een half uur onderweg te zijn geweest waren we weer terug bij het huis. We zijn nog wel via het Spaans Lagoen gereden en nog foto's gemaakt van de brug in aanbouw. Vanavond maar ff wat chinees halen en daarna nog ff bij Café 080 kijken. Tegen de avond verder nog ff geprobeerd de maan erop te zetten....dat viel ook nog niet zo mee...verder weer een relaxte dag gehad.



Tot zover maar ff..Erik & Rita.

1 opmerking:

  1. Oh wat een lekkere strandjes.Weer mooie foto's Erik.
    Wat genieten jullie toch lekker.
    Na dinsdag kan ik niet meer op je blog kijken,wij gaan ook nog weg en hebben waarschijnlijk geen internet.

    BeantwoordenVerwijderen