zondag 4 december 2016

Another Day @ The Beach

Hoi, vandaag was het weer prima op Aruba. Genoeg wind...veel zon kortom weer een dag om een paar uurtjes aan het strand te gaan zitten. Na onze koffie en broodjes zaten we dus al op tijd onder een Cabana op Malmok. Net op tijd want daarna werd het opeens wat drukker. Niet zo heel vreemd op een weekend dag. We hebben wat gesnorkeld en veel vissen waargenomen vandaag. Trumpet fish maar ook Barracuda's. Genieten!.



 

Ook waren er weer pelikanen en ander gevogelte te bekennen echter van enkelen weet ik de naam niet zo...wel kreeg ik nog een privé concert van een zwarte gevederde vriend. Beestje zat voor mijn voeten en begon een hele serenade af te steken. Ging ook niet weg toen ik mijn fototoestel pakte.





 

We hebben een uurtje of vier aan het water gezeten maar uiteindelijk wel weer de schaduw opgezocht  want met de zon en wind ging het wel weer hard vandaag.

We zijn tegen een uur of twee weer terug gegaan waar we ons gedoucht hebben en aansluitend nog een paar kleine boodschapjes hebben gedaan. Daarna zijn we na café 080 gegaan waar we kibbeling met knoflooksaus hebben gegeten. Ze hebben elk weekend fish in de verkoop...variërend van grouper tot kibbeling en mahimahi. Dus onder het genot van een drankje en goede gesprekken daar na enige tijd maar weer vertrokken.





Thuis later op de avond nog bami gegeten en nu uitbuiken. Het was weer een topdag...we genieten volop.

Erik & Rita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten