zondag 11 december 2016

Laatste dag Aruba/ vertrek Miami

Hoi, wat vliegt de tijd....tis bijna alweer voorbij en we zitten alweer op onze laatste dag hier op Aruba. We hebben het weer erg naar ons zin gehad en we hebben deze weken genoeg beleefd. Vooral het weer was met uitersten...zo hadden we de hoosbui en kleine noodtoestand op het eiland, ook de extreme warmte doordat er bijna geen wind was...maar gelukkig alles viel de goede kant op en de regen stopte en hopi solo werd ons deel. Mooi bijgekleurd en lekker tot rust gekomen (althans voor onze begrippen dan).

Gisteren , vrijdag hebben we niet zo veel kunnen ondernemen, het had s'nachts weer eens behoorlijk geregend en gewaaid en in de overdag situatie liet de zon zich niet meer zien. Af en toe nog wat druppeltjes, zeg maar een wat miezerige dag. We hebben ons vermaakt met nog een rondje gedag zeggen. Helaas was Gertjan er vandaag ook niet en moeten we het maar wat onpersoonlijk doen met een whappie, tis niet anders. In de avond Hans bij de Rembrandt nog gedag gezegd. Deze verraste ons nog met een nieuw biersoortje hierop het eiland. HopiBon genaamd. Lekker en voor toekomstige Arubagangers misschien wel even een aanradertje. We hebben wat bijgepraat en uiteindelijk afscheid van elkaar genomen. Volgende keer maar weer eens wat langer! en dat geld uiteraard ook voor de rest!. Gek...we komen hier tijd tekort...

Bij thuiskomst nog ff op de veranda gezeten samen met de burgemeester en zijn broer...was gezellig en wel weer lachen. Vandaag gaan we nog wat kleine boodschapjes halen, toko aan kant maken, wasje draaien want morgen zo tegen 10.00 richting Reina Beatrix om de vlucht van 13.00 te halen.

Vanavond gaan we met ons drieën nog naar Casibari om daar weer te gaan tafelbbq-en. Ff onze vakantie hier in stijl afsluiten. De tafelbbq was prima alleen was het erg rustig, we waren de enigen. Dat kwam mede doordat het geruime tijd geregend heeft vandaag. Maar goed gezelligheid maak je zelf en dat is zeker gelukt. We hebben later nog even gekeken bij een nieuw restaurant Mi DuDu..mooi tussen de rotsen in gelegen. Ff een paar sappies gedronken en daarna op weg naar huis. Benzan en ik hebben daarna lopend nog twee zaken bezocht maar vonden het tegen enen wel welletjes. Morgen op tijd op en dan naar het vliegveld....dan zit het er echt op.

Vandaag ( zondag 11 december) voor de wekker aan wakker en bezig om de laatste dingen bij elkaar te zoeken en in de koffers te doen. Een laatste bakkie op de veranda en met Benzan nog ff genieten maar het onvermijdelijke kwam toch weer. Tegen 10.15 maar naar het vliegveld want we moesten uiteraard wel mee. Daar afscheid genomen van Benzan en daarna in de rij om in te checken. We waren wat bang voor onze kilo's , we hadden net iets teveel. Maar we werden gematst...we kregen het wel ff te horen.....maar het werd geaccepteerd. Daarna door de molen van controles heen...Rita kreeg een speciale behandeling en werd aan een  extra controle onderworpen. Maar ze volstond alles en mocht mee, verder is het verhaal hetzelfde. Redelijk op tijd weg en tegen 15.00 op Miami aangekomen. Wel ff wachten op de koffers en daarna naar Alamo om de auto te halen. Keuze voor de aankomende dagen is een Chevrolet Impala...mooie bak met veel kofferruimte.

Bij vertrek uit Miami regende het pijpenstelen, niet normaal meer. Dit ging tot aan Weston door. Wel ff misgereden omdat de TomTom van slag raakte, we hadden demo in beeld. Erg vreemd...maar goed we kwamen er uiteindelijk toch. Ziet er allemaal wel redelijk tot goed uit. Vanavond nog ff een pizza gegeten in het centrum van Weston. Erg goed.

Morgen verder zien wat we ff gaan doen, nog niet echt iets in de planning, groet Erik & Rita.